Sunday, December 10, 2006

Fulle folk!

Noen mennesker burde daskes hardt!

Scenario: Jeg står ved baren på avslutningsfesten og ser på rose seremonien (jeg fikk en forresten!:D) Jeg har pyntet meg og føler meg egentlig ganske fresh. Utringningen er på plass, ærlig talt, det er jo lørdag!

Så kommer Vakt-tøsa tuslende prøver å putte pengene sine ned i kløfta mi og sier "Er det der du vil at jeg skal putte de, kanskje?"

Djisses.. Jeg har tuslet rundt med den kløften i mange år og i hele mitt liv har alle, inkludert de mest udugelige mannfolk, klart å la vær å si noe så latterlig. De bare grafser!

Hva var poenget med det..?

Nasty..


5 comments:

  1. Vakttøsa? Hvem er det?

    Jeg digger utrigningene dine, Karin. Men det er også godt å høre at du forbeholder dem til lørdagen. Slike herligheter er jo ikke ment til hverdags!

    ReplyDelete
  2. vakttøsa, hun er en historie for seg selv.. nytt innslag på kvarteret som inspirerer til gode historierom både det ene og det andre! du får helt sikkert sett henne i januar, når du kommer på besøk!

    ReplyDelete
  3. fy faan...ho sku ha vært daska!!

    ReplyDelete