Friday, November 27, 2009

Snart desember!:D

Idag har jeg nesten vært produktiv. Dette er et direkte resultat at jeg droppet å legge meg etter nattvakt i et håp om å normalisere døgnrytmen min og kanskje fått gjort noe fornuftig i samme slengen.

Foreløpig går det ikke så værst til å ha vært våken i rundt 24timer. Jeg har vasket klær, handlet mat, hengt på kafe og masse annet rart. I matbuttikken ble jeg grepet av jule/snop-ånden og gikk til innkjøp av en julekalender! Følte liksom at jeg fortjente den. Dessuten var det Kindereggkalender!:D

Det er jo tross alt bare noen dager til jeg kan åpne den og kose meg. Skulle kanskje ha sett på prislappen da, for den kosta 200spenn. Men da hadde jeg jo allerede bestemt meg og rukket å glede meg i flere minutter over sjokoladekalenderen min, så alle økonomiske skrupler fikk vike for "the holiday spirit". Kalender er innkjøpt, nedtellingen begynner!:D



Julekalender!:D

1 comment:

  1. Hyyyyl! Vi har ikke fått kalender enda! :-S Jevla eksamener og skoleskit tar opp all juleforberedelses-tiden min, grrr..Sinnsykt dyr den kalenderen ja..

    ReplyDelete