Thursday, February 18, 2010

Minor Update!

Gud bedre så dårlig jeg er på å oppdatere her, tar kritikk men som nevt tidligere så er det MASSE som skjer overalt for tiden..

Hvis du lurer på om jeg har flyttet inn på Kvarteret, så har jeg det. Er innom nesten hver dag og deler av min enorme kunnskap om alt. Det er egentlig ganske gøy å være leksikon, selv om jeg helt sikkert i lengden er ganske ekkel der jeg går å forteller folk hva de skal gjøre. Men jeg liker det!:D Eneste minuset er jo at jeg ikke har tid til så mye annet enn det og å jobbe (så jeg skal ha råd til å dra på ferie).. Leiligheten min ser helt bomba ut og idag var første gangen jeg lagde middag hjemme på 2 uker hvertfall!!

Ellers teller jeg dagene til USA turen min. Nå er det meste i boks. Hotell, leiebil, the works. Og jeg gleder meg så utrolig!:D Er vanskelig å si hva jeg gleder meg mest til, men helikopter turen over Grand Canyon står vel ganske høyt i kurs! Prøver å spare penger, med varierende hell, men har vel 3-4 tusen på sparekonto. Dessuten har jeg jo det fantastiske Mastercardet mitt jeg har planer om å maxe der borte!:D Får jo full ferielønn i år, og det er MASSE penger, så kan betale det ned da.. Er litt bekymret for hvordan Kvarteret skal klare seg uten meg i 2 uker, men satser på at de har kommet over de værste valpetendensene da.. Drar gjør jeg jo uansett!:P

Ellers er jeg nesten ferdig med blåveisen min, men det kommer mer detaljert ganske snart!

Håper dere overlever disse stusselige referatene mine, lover å bli bedre..

Cross my heart etc..:P

1 comment:

  1. Atte, kankje du få dæ konto på "blågglåvinn"..? Og legge ein link på sida di, så æ kan legge dæ te!

    ReplyDelete