Wednesday, February 15, 2012

Oppussing, eller..

Jeg fant plutselig ut (les; fikk ikke sove, klarte ikke bossen på Final Fantasy, ble sur og ga opp og så kjedet jeg meg) at jeg ville fikse på bloggen min, siden den har sett heeeelt lik ut i evig tid..

Det var da jeg fant ut noen spennende ting om jeg selv som jeg med jevne mellomrom fortrenger og så blir jeg nødt til å huske de på nytt igjen (blir like skuffa hver gang).

Jeg er ekstremt lite kreativ!

Først så ville jeg finne et fresht bilde jeg kunne bruke, men alle bildene jeg syns var fine var ekstemt uengasjerende landskapsbilder (type, utsikter fra Haukeland, pene trær med snø på etc etc). Og det funker ikke for meg. Så ville jeg ta en spenstig bilde av meg selv, helst der jeg ser superfresh ut mens jeg drikker prosecco og nyter livet. Etter å ha pløyd gjennom bildearkivet mitt (og fått tilbake motivasjonen for å betalje studielånet mitt) innså jeg at jeg har vært veldig mye drita i min tid, men er ikke spesielt fresh på noen av disse bildene. Til slutt nøyde jeg meg med et jeg syntes var representativt.

Etter jeg hadde plukket ut det representative bildet fant jeg ut at jeg ville bytte navn.. Dårlig ide! Men Lise har gjennopplivet bloggen sin (og hennes navn var plutselig nesten nøyaktig det samme som mitt) og det er ikke plass til begge to i denne bobla! Men er du klar over hvor vanskelig det er å finne på et morsomt og kreativt bloggnavn på sånn 1-2-3? Under press? Når du nekter å bruke ordene "boble" eller "verden"? Ikke så veldig lett! (hvertfall når du er like kreativ som en potteplante)

Derfor er bloggen foreløpig navnløs, frem til jeg finner på noe representativt. Med verdens mest amatørmessige header. Men sånn går det når man bruker Paint til å "fikse på ting".

3 comments:

  1. "The Fabulous Life". Det første jeg tenker når jeg tenker Karin er fabulous og paljetter. Meget så representativt :P

    ReplyDelete
  2. Hva med "Karins empireliv"? :-P Synes det så fantastisk ut her nå! Tømmbs øpp!

    ReplyDelete
  3. Ojoj.. takker for kreative innspill, det hjelp faktisk masse, for nå har jeg en ide, må bare få satt den ut i live!:)

    ReplyDelete