Wednesday, March 28, 2012

Wear ALL the prettyness!


Jeg var på shopping i går og fant ut at det var aaaaalt for lenge siden jeg hadde blogget noe om favorittingen min, nemlig ting jeg ikke kler. Heldigvis har H&M en hel liten avdeling som de fyller til randen med ting jeg ikke kler (og som heller ikke passer, men det er noe annet!:P) så det ble faktisk kjempelett å finne noe å vise dere!

Behold, the prettiest cardigan on earth!

Og for de av dere som kanskje sliter med litt dårlig syn har dere gleden av å se et nærbilde av the fabulousness that is cardigan.

Behold the pretty colors!

Til plaggets forsvar, det passer jo perfekt til et litt kjølig rave..

2 comments:

  1. Hoho :) elsker når du gjør ting du ikke mener du kler :) men denne var ikke SÅ ille da!!!! :) mer mer mer ....

    ReplyDelete
  2. Dette er noe av det styggeste jeg har sett. Gleder meg til å fortsett å prøve ting vi ikke kler når jeg kommer til Bergen!

    ReplyDelete