Friday, July 06, 2012

Neonexplosion!

Vet det ikke er så lenge siden sist, men jeg fant en kjole i dag som så ut som en batikkblanding av beige (verdens mest kledelige farge) og neonrosa (en god andreplass). At neon er "in" IGJEN gjør meg litt oppgitt. Det er jo bare helt tydelig at jeg må vente med å kjøpe klær til 2013.

Kjolens hæslighet kommer ikke helt til sin rett på bildet, men du får et visst inntrykk. Den hadde i tillegg  noen flotte  dobbeltsømmer på toppen av magen. Jeg så gravid ut, not hot!

På veien hjem oppdaget jeg til min store forferdelse at Buffalosko er tilbake i motebildet. Eg døyr! Fikk man virkelig ikke nok av dette på 90-tallet?

OMG! It`s back!


3 comments:

  1. Godt jeg har deg til å oppdatere meg på den "nyeste" moten! :D

    ReplyDelete
  2. We will always have the Buffalos! Haha :-)
    Ikke at jeg vet hvor de har havnet hen men :-S

    ReplyDelete