Wednesday, September 26, 2012

Hvit uke! (hvertfall nesten)

Yeah right! tenker du sikkert nå. Jeg klandrer deg ikke, for jeg tenker det samme selv. Det betyr derimot ikke at jeg har tenkt å la være å prøve, for Asklepios vet at jeg trenger det. Den stakkars leveren min har vært under angrep siden sommeferien og trenger en pause fra dette maratonløpet jeg driver å utsetter den for.

Flaks for meg er kalenderen med meg denne uken (har jobbhelg) og det mest spennende jeg er invitert til er barnebursdag. Nå må jeg bare holde det sånn. Med litt innsats tror jeg det skal gå bra! Har gitt meg selv lov til å konsumere 4 alkoholenheter på lørdag, men thats it.
Ønsk meg lykke til!

PS. Min største bragd den siste tiden er at BEGGE brødrene i Sirkus Eliassen likte bildet jeg hadde tatt av konserten deres på Instagram. Kjendis neste!

PPS. Jeg har Justin Bieber på hjernen, skyt meg nå!

No comments:

Post a Comment