Monday, November 12, 2012

Nei altså..

Nå sitter jeg har da, på min tredje nattvakt og teller minuttene til jeg kan gå hjem å gjøre et tappert forsøk på å få sove. Det vil ikke bli så jævla enkelt siden min manglende viljekraft førte til at jeg sove hele dagen idag. Ikke så smart, men veldig digg!

En av de tingene som gjør at jeg merker det er godt med den siste nattvakten er det berømt humøret mitt. hissighetslunten min er ca død. En pasient spurte meg om jeg kunne dra ned toalettet for henne (denne pasienten som klarte å komme seg på do og tilbake helt selv) og det holdt på  å klikke for meg. Da vet du at det er på tide å kaste inn håndkleet, eventuelt spise noe.

Sånn ellers så dør jeg litt inni meg hver dag fordi jeg har så utrolig lyst til å dra til London, men den magiske nettbanken min sier NEI med store bokstaver. Det suger. Jeg trøster meg med at jeg skal til Køben med søster i romjulen og shop the pain away (the pain of høst/vinter that is). Jeg mistenker at det kommer til å forsvinne mengder med penger på Sephora, siden jeg ikke har kjøpt en neglelakk siden i sommer. *abstinenser*

Jeg runder av dette spennende innlegget med et flott bilde jeg tok av meg selv i sommer. Syns liksom den kjolen her var så fin.

No comments:

Post a Comment