Wednesday, June 12, 2013

It`s written in the stars!

Eller ikke..

I dag koste jeg meg med å lese en "artikkel" som forklarte meg sammenhengen mellom stjernetegnet mitt og min personlige stil.

Mitt tegn er jo jomfru og er i følge Internett kjent for å være jordnær, ydmyk, tålmodig, kresen, detaljorientert, beskjeden og praktisk.

Med utgangspunkt i dette har noen funnet ut hva jeg liker å ha på meg.

"Artikkelen" lirket av seg gode beskrivelser som:
Virgo likes to wear jeans (Bukser er visst favorittplagget mitt)

Women may want to put on a simple flower or brown dress. (Brunt er favorittfargen min)

Women typically like to wear simple pearl or silver earrings. (Enkle, klassiske øredobber er skikkelig min greie)

Virgo isn’t a fan of a big party. (Fest er æsj)

They are never too flashy or revealing, and would never wear anything too tight. The least amount of attention a Virgo can draw to themselves the better and more confident they feel. (Jeg liker å kle meg diskret)

They are not one to want to visit the hippest new dance club, or even dance for that matter. (Dansing er kjedelig)

Følte dette beskrev meg så bra at jeg nå skal spørre Internett hva jeg bør gjøre med økonomien, karrièren og kjærligheten, da selvfølgelig også basert på stjernetegnet mitt. Planetene kan få noe å si hvis de føler for det.

1 comment:

  1. That is really attention-grabbing, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and stay up
    for in search of more of your excellent post. Also, I've shared your website in my social networks

    Here is my web blog; home cellulite treatment

    ReplyDelete