Friday, February 23, 2007

Oppdatering!

Etter oppfordringer fra utflyttere og Kvarter med fritidsproblemer på jobb kommer det her en liten oppdatering på hva jeg har derevet med den siste uken!

På søndag spilte jeg Monopl med Siv. Jeg fikk Monopol til jul, og dette var første gangen det ble brukt! Siv er skummel når hun spiller Monopol! Hun blir kjøpegal!!! MEN.. Hvis du lurer på om jeg gruste Siv vilt, så gjorde jeg det!Hun ga seg når hun måtte pantsette alle gatene sine. Men hun var en verdig mostander!



Å så har jeg begynt i praksis igjen! Det går veldig bra.. Jeg er kjempefornøyd med avdelingen og de som jobber der og kontaktsykepleieren min og i det hele tatt! Det er veldi mye jobb, og litt slitsomt, men jeg er mye mer positivt innstilt nå enn det jeg var før jul!:)

Å så har jeg vært på erotisk aften! Jeg l dritings (selvfølgelig) og var utkledd som uanstendig sykepleier sammen med Marte! Sånn bortsett fra at den var litt kort gikk det greit.. Jeg så skikkelig naaaaasty ut (bare spør LK), og det var jo det som var meningen!



Senere idag skal jeg ha chilli og Plystation date med Håkon (som endelig er tilbake igjen..D:D:D:D). Æ glær mæ.. Og imorgen er det årsfæst..Og brønnen er åpen igjen, så jeg skal danse på bordet til de tidlige morgentimer!!!!:D

Lykken er et bord og Melody Club!

2 comments:

  1. Jevla skrytepave-vinner...Neste gang sier jeg deg! Neste gang!!! :P :P :P!!

    ReplyDelete
  2. dær ja! hihihi :P

    ReplyDelete