Thursday, July 12, 2007

Robots in disgiuse!

Igår var jeg på kino. Jeg elsker gå på Kino
Den heldige filmen denne gang var Transformers. Jeg digget den vilt, men det er ikke det som helt er poenget her!


Noe av magien ved å gå på kino er litt vanskelig å forklare.
Det er noe med å sette seg ned foran en enorm skjerm, med en surround og bass som man bare kan drømme om å oppnå hjemme i stua, se de største fightene, kliniga, de cheesy replikkene. Det er rett og slett pakken. Komplett med latterlige mengder popcorn, selvfølgelig.
Når jeg går på kino starter filmen alltid med at jeg har en følelse av skrekkblandet fryd langt nede i magesekken. enne utvilker seg sammen med min meming av filmen. Liker jeg den er jeg ivrig til siste minutt. Som igår. Jeg blir lett ivrig på kino. Mye lettere enn hjemme. Det er også en del av pakka.
Egentlig, alle burde gå mer på kino. Blir det en god opplevelse, så er man litt lykkeligere litt lengre.
Go do it!

No comments:

Post a Comment