Friday, September 17, 2010

Update! aka. Karin får ikke sove i Oslo!

Jah.. Da har jeg ankommet Tigerstaden og ser frem til en uke med ufornuftig pengebruk, mye utekaffe/pils, lavt stressnivå og andre fabelaktige ting! Hvis du har noen lure tanker om hva jeg kan finne på mens jeg er her, bare gi en lyd!:D

Akkurat nå derimot har jeg det vanlige problemet at jeg ikke får sove når alle andre gjør det.. Typisk! Det problemet pleier man å løse med internett og det funker denne gangen også (Ida har ikke internett, så jeg tok faktisk med meg mitt eget. Addict? Aldri!).

Av nye spennende ting jeg har oppdaget idag er at det finnes en mannlig ekvivalent til side2.no (ubrukelig sladder og annen nyttesløs informasjon for jenter) nemlig side3.no. Who knew? Vet ikke hva det sier om meg at jeg syns det sto like mye spennende der som på jenteversjonen, men det går nå ann å lese iaf, hvertfall en sen natt når døgnrytmen din er teit!

Sånn ellers har jeg hatt en sånn "Gud bedre jeg er sliten og trøtt"- uke. Ukult, så jeg satser på at en uke uten faste planer kurerer den tendensen! Når jeg kommer hjem skal jeg på Karpe Diem med Mona og Lise (fikk billett i bursdagsgave, I has the best friends!:D). Dette har selvfølgelig resultert i at jeg har skikkelig dilla på Karpe og synger på sangene deres heeele tiden!



Jeg har også fått fullstendig dilla på Marina and the Diamonds. Dama er fabelaktig (og fryktelig søt, spesielt når hun smiler)!



Youtube, hva skulle man gjort uten!

Sånn elllers har jeg funnet ut at Civilazation V snart blir sluppet (24/9. Hurra!!) og det gleder jeg meg selvfølgelig masse til. Jeg får meg også snart ny TV, sånn at jeg kan få spilt PS3 på en TV som er verdig (må bare hente PS3 først, da!:P). Denne fabelaktige TV`n skal selvsagt være stor og flat!:D

På fredag jobbet jeg på Raptus og der fikk jeg se Don Rosa (Kjendis, liksom!:P). Han så faktisk ut som han var fra Kentucky (noe han er). Etter festivalen var over var det Donald Duck tegninger i alles hjerter! Jeg ble også behandlet som en evneveik 3-åring av en festivaldeltager (evnt frivillig/arrangør) fordi jeg ikke hørte at han sa " en øl, takk" og derfor måtte han gjenta det som om jeg var dum, blond, evneveik og kanskje litt tilbakestående. Alltid en god måte å få folk til å yte litt ekstra service på!:S

Ellers var nerdene veldig søte og nerdete (av typen du ser på TV og syns er søte og nerdete, ikke folk du egentlig møter ellers i livet) og de drakk usedvanlige store mengder Cola. Hadde jeg drukket øl sånn som de drakk Cola hadde jeg vært driting på nulltid!

Jeg ble sjarmisfull og hormonell på bursdagen min (alltid en klassiker) som jeg avsluttet med å tråkke over i en trapp og lande nede i en vinduskarm med ansiktet først. Det gjorde vondt å smile i 2 dager etterpå, så jeg måtte ta jevnlige doser med Paracet. Nå har det heldigvis gitt seg (bortsatt fra på fot- og hake- impactområde). Kanskje like greit at det er et år til neste gang jeg har bursdag, for Bursdagsguden kompenserete for at jeg ble mongofull med å ikke la meg bli alvorlig skadet når jeg svanestupte ned trappen. Fikk ikke blåmerke engang, men tar ikke den sjansen neste gang. Dessuten syns jeg det er på tide at jeg slutter å bli mongofull og heller satser på fnisefull. Det er mye gøyere!

Ok, nok fjas!

Karin ut..

No comments:

Post a Comment