Friday, March 25, 2011

Produktivitet, my ass..

Hele denne uken har jeg sakte men sikkert prøvd å få leiligheten i stand til besøk fra the parentals. Det trengtes, for det så hakket bomba ut etter nach på lørdag (Nei, jeg har ikke blitt for gammel for sånt!:P), men siden produktiviteten min er på en (nesten) all time low har det vist seg å bli en utfordring. Når jeg i tillegg jobber netter kjenner jeg at det blir litt vanskelig for meg. Det jeg da har gjort er å fordele alle de små oppgavene utover uken.

Man lærer seg jo at det er viktig å sette realistiske mål, så det er nettopp det jeg har gjort. Så arbeidplanen jeg la denne uken (i tillegg til nattvaktene) har sett ca sånn ut.

Mandag
*Ligge i dvale/samle energi
Tirsdag
*Ta ut søpla
*Sette igang oppvaskmaskinen (og rydde oppvask)
*Vaske klær
Onsdag
*Henge opp klær
*Tømme oppvaskmaskin
*Sette på ny oppvask
*Vaske mer klær
Torsdag
*Rydde ut av oppvaskmaskin
*Henge opp klær
*Brette klær
*Pante flasker
*Ta ut søppel
*Rydde i kjøleskap
Fredag
*Brette mer klær
*Støvsuge
*Vaske gulv
*Rydde leilighet

Det er tøffe tak i denne husholdningen, sliter meg nesten helt ut her..

1 comment:

  1. Synes ambisjonsnivået steg vel mye på fredagen, men, hehe.. :-D

    ReplyDelete