Thursday, January 05, 2012

Godt Nyttår!

Og velkommen til 2012!

Jeg mistenker at 2012 kommer til å bli skammelig likt 2011, siden livet ikke innholder så mange endringer etter man fyller 25, er ferdig utdannet, eier egen bolig og er singel (les, du har allerede jobb og eget bosted, samtidig som ekteskap/samboerskap/barn ligger fjernt ute i horisonten og viser ingen tegn til å drive inn på land i nær overskuelig fremtid). Det er jo lov å håpe at man på et eller annet tidspunkt blit tante, men jeg tror det drøyer litt det og.

Jeg har store planer om å fortsette 2012 i samme stil som 2011 (med unntak av noen økonomiske innstramminger her og der). Har stor tro på at det blir veldig bra!

En av de tingene jeg var flink til i 2011, som jeg skal fortsette med i 2012, var å gå på konserter/show. Gikk sikkert på fler i fjor en det jeg gjorde de siste 3 årene før det. Fikk tilogmed gått en tur på teater! Angret ikke på en eneste ting jeg gikk på, så det lover jo bra for videre kulturelle opplevelser.

Og så skal jeg bli flinkere til å lage mat. Variert mat (les, spise mer fisk). Dette er ikke noe du må forveksle med nyttårsforsetter (for sånne tror jeg ikke på), men heller nye punkter i min Permanente Personlige Forbedringsplan. Lover å forklare hva denne innebærer på et senere tidspunkt, men navnet er jo egentlig ganske selvforklarende.

Håper 2012 blir like fab for deg som jeg håper det blir for meg!

Live long and prosper!
K

1 comment:

  1. Horisonten er nærmere enn du aner, hvis du bare vil :-P

    Vi blir hvertfall tøysetanter snart! Var på besøk hos frøken Møller igår, og der skjer det noe meget snart :-)

    Igår hadde vi faktisk en fiskesuppe som var veldig god. Og det var TORSK i den! En pose fiskesaus, gulrot, kålrot, litt fløte og stoore mengder chili og annet snadderkrydder. Billig og bra, hvis du passer budsjettet også ;-)

    ReplyDelete