Monday, February 20, 2012

Momentous occation!

For det første, IDA KOMMER PÅ BESØK! I haz a happy!


For det andre, denne helgen hadde jeg besøk av 2 mennesker jeg ikke har sett på evig. Nemlig Sarah (som flyttet til stavanger, det lørvet) og Martin (som jeg helt ærlig ikke har sett siden sånn 2006). Det var skikkelig reunion modus.

For det tredje, neste uke har jeg 5 (FEM!!!) fridager. Ikke sammenhengdene, men likevel. Og foreløpig (jeg har nemlig sneket i vaktboken) ser det mørkt ut med ekstravakter. Passer meg finfint.

For det fjerde (kan men egentlig si det, har egentlig aldri hatt mer enn 3 punkter på en sånn liste før) har jeg allerede jobbet nok ekstra i februar til at jeg ikke behøver å stresse noe mer med det ut mnd.


For det femte. Jeg har fått fikset sengen min OG leiligheten min ser strøken ut (siden jeg måtte rydde for besøket).


For det sjette, imorgen skal jeg ut blandt folk. PÅ DAGTID! Dette tar av. Livet er fint!


På minussiden, jeg har et sår på tommelen som gjør vondt hver gang jeg taster på et keyboard (som er hele tiden) og telefonen min må på rep.


Meeeen, på plussiden tror jeg kanskje jeg har funnet ut hva det nye bloggnavnet mitt blir, prepare for unveiling!


<3



1 comment:

  1. Liker navnet ;-) Du må komme på besøøøk en dag i friuken diiin! *maaaseee*

    ReplyDelete