Sunday, May 05, 2013

Løsningsorientert

Klokken 16.30 i dag innså jeg at jeg hadde et problem. Et kjempeproblem.

Jeg var nemlig ekstremt keen på sjokolade, men siden jeg var fornuftig på butikken i går var ingen sjokolade å finne i hus. Det var også alt for lagt å gå for å kjøpe (helt bort til Korskirkeallmenningen! Og så ville jeg ikke være en sånn stusslig person som går på butikken utelukkende for å kjøpe snop sånn som jeg pleier å være), dessuten har jeg en sånn halvveis "tømme alt du har i fryseren/kjøleskapet/skuffene"-greie gående med meg selv. Da gjelder det å være løsningsorientert.

Så jeg bakte noe med sjokolade i i stedet. Jeg klarte faktisk å tømme flere ting i kjøleskapet/skuffene i prosessen, så i min verden fikk jeg det som jeg ville OG jeg var flink i samme slengen.

Behold, sjokolade- og blåbærmuffins med fancy (ROSA!) topping!


Jeg greide bare å lage nok glasur til halvparten av de, så de blir med meg på jobb i morgen!

For spesielt interesserte kan jeg fortelle at de er fulle av sukker, fett og karbohydrater!

Passion 4 Baking, ta deg en bolle,,


No comments:

Post a Comment