Tuesday, January 21, 2014

Godt nyttår!

Hurra, det er 2014! Det nye året ble for en gang skyld IKKE feiret på jobb, men med meg dritings i en villa på Kalfaret. Kjører stil som vanlig!

Julaften derimot ble feiret på jobb, noe som gjorde meg ganske emo. Hadde skikkelig pre-christmas blues lørdag før julaften, men det gikk heldigvis over etter litt sosialt samkvem med bra folk. Det hjelper alltid, det og å få klemme på en baby. Kjapp endorfinfix!

Jeg vet at jeg på denne tiden alltid blogger noe om nyttårsforsett (eller ofte for min del, mangelen på nyttårsforsett), men jeg har faktisk ikke tenkt så mye på det ennå så det må jeg faktisk ta senere. Men det jeg kan fortelle dere er at jeg seriøst har hatt storrengjøring i leiligheten min. Jeg har vasket nesten alt! Det eneste som mangler er frontene på kjøkkenskapene og ventilene i taket. Jeg er DER liksom. Og så har jeg seff det uendelige prosjektet "hvordan å best organisere garderoben min". Det er tydeligvis ganske vanskelig, siden jeg nå skal gjøre om på det for andre gang. Hurra.

Jeg har et lass med "Karin prøver ting hun ikke kler" bilder jeg skulle vise dere men ikke har fått gjort siden jeg er ganske dårlig på hele bloggtingen for tiden, men jeg skal se om jeg kan få laget "Karin prøver klær hun ikke kler" bildeserie for dere, bare fordi jeg er så utrolig grei! ;) Mens dere venter i spenning på akkurat det kan dere kose dere med dette lekre bildet jeg tok på fredag!


Jeg mener, se på den storblomstermønstrede (i grønt og rosa), ikke v-halsende kjolen i favorittstoffet mitt; nervøs fløyel! Much hotness (nei!).

No comments:

Post a Comment