Tuesday, November 14, 2006

Ting som var tøffe før!

Jeg koser meg på Youtube.

Her kommer noen utvalgte musikkvideoer fra mine ungdoms glansdager! For dere som husker det, kos dere, for de som ikke gjør det, se og lær.. her snakker vi kvalitetsmusikk!:P

1. Haddaway- What is love. Se på vesten og de lekre dansekostymene!

2. Haddaway -Life. Se på dance movesa og den snackse slengbuksa!

3. Snap - Rythm is a dancer. Macarena ta deg en bolle. Outer space og sort latex!

4. 2 Unlimited - No limits. En av de store hitene. Plast og pinball.. groovy!

5. Snow - Informer. Mann med nerde utseende som er tøff og man skjønner ikke hva han sier!

6. Whigfield - Saturday night. Dansk modellpop. Her er motetips asså! Særlig flettene!

7. E-Type - This is the way
! Hippien hadde puppedamene på plass allerede da!

8. Tess -Justify my love. Gutter slevet mase over dama her! Tiger i videoen og greier.. grr..

9. Daze - Superhero. Blått hår, ailiens, brennende trær og lys-lasso..

10. . Corona - Baby BabyDenne hadde to videoer.. velg og vrak. Fantastiske begge to.

Kvaliteten kan være litt dårlig, men ærlig talt.. det var 90-tallet!!

4 comments:

  1. Sorry Karin..e va litt meir her:

    http://www.youtube.com/watch?v=p9YAKrgqtVw

    Grrr...!

    ReplyDelete
  2. Jeg lasta faktisk ned daze - superhero igår kveld/natt når jeg egentlig skulle lese pensum :D

    ReplyDelete
  3. Fantastisk at du har klart å finne frem til det vi virkelig elsket da vi var mindre. Jeg har nå vært innom alle linkene, og ledd godt og hjertelig. Takk karin, dagen min ble plutselig mye bedre!:)

    ReplyDelete