Saturday, September 25, 2010

Back to everyday life! (aka, Kjendis liksom, kjendis!!)

Haha..

Da var jeg tilbake til det vanlige livet mitt, komplett med nattvakter, fylledrama og sene kvelder på byen. Nachspil er jo en utømmelig kilde for mongoadferd (ofte er det jeg som bidrar med mongoadferden men heldigvis kom jeg meg helskinnet gjennom denne gangen siden jeg var alt for trøtt til å bli noe særlig dritas, så noen andre tok på seg ansvaret for å være "silly drunk person of the day"!). Hurra!

Men det var jo ikke fylledrama (rart hvordan ting som er veldig dramatiske når man er dritas ikke nødvendigvis er det dagen etter, snedig det der!:P) og mongoadferd jeg skulle skrive om den gangen her, men kjendislisten min!

Jeg har det jo veldig gøy med å lage min egen kjendisliste (enkelt fortalt, en oversikt over kjendiser jeg støter på på ymse steder). Denne ble betraktelig lengre etter en uke i Oslo!

Kjendiser jeg har sett siste tiden er
  • Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha (han hang rundt på Kvarteret en hel dag, samtidig som han sprang rundt i området der jeg bor, kanskje han kjendisstalket meg!:P)
  • Don Rosa (som nevnt tidligere. Trodde også jeg hadde sett Lars Lauvik, men det var det heldigvis ikke. Og da sier jeg heldigvis fordi jeg trodde det var han evneveike fra Raptusfestivalen og det ville ødelagt Eon for meg i evig tid!!)
  • Nils Johan Semb. Han så jeg gjennom vinduet på trikken på Frogner et sted.
  • Ravi, som ble observert på en sykkel i Oslos gater.
  • Kristian Ødegaard, spiste pizza på samme spisested i Bogstadveien og jeg måtte konse for å IKKE sniklytte på samtalen siden han satt rett bak meg (mannen må jo få spise i fred). Syns det var ganske morsomt at jeg hadde sett han på TV kvelden før!:D
  • Kristoffer Schau. Han er høy og hot! På sin egen styggekleheite-måte. Så han seff i Stjernesalen etter (eller kanskje før?) lydprøven til Hurra Torpedo!
  • Karpe Diem! De shoppet tannbørster og tannkrem på lokalbutikken min og sto bak meg i køen når jeg kjøpte øl. Noen timer senere så jeg de også, men det var på scenen på Verftet. Klarte forresten å bomme 1t av konserten siden jeg aldri har vært med på en konsert som begynner til tiden og dermed trodde jeg hadde god tid. Så feil kan man ta. Var 5 fabelaktige sanger jeg fikk med meg, da!:P

Dette er min foreløpige kjendisliste for høsten 2010. Kanskje kommer det en del 2, kanskje ikke. Osloreferat kjem seinare (sikkert imorgen hvis det fortsatt er så rolig da!).

Hold øynene åpne, kanskje er det en kjendis i nærheten av deg og!:P

No comments:

Post a Comment