Wednesday, June 02, 2010

It`s the end of the world as we know it!

Eller, hvertfall som jeg kjenner det.. En ny epoke er på gang og det skal bli spennende å se hvordan jeg takler det, men jeg mistenker at jeg kommer til å klare meg helt fint.

Hva i all verden er det kvinnfolket snakker om tenker du kanskje? Og det skal jeg fortelle deg; Karin er fra og med nå pensjonert Kvarteret medarbeider. Kan du tro det? Tok meg min gode tid men nå er jeg faktisk ansvars- og vervfri! Det er dødssært!

Ikke at jeg klarer å kick the habit fullstendig, men min rolle kommer vel heller til å være mer som Kvarteret-leksikon, ekkel altviter, diplomatisk og byråkratisk kriseavverger etc. For å ikke glemme opplærer. Men spørsmålet blir jo da, hva skal jeg gjøre nå? Jeg har hatt Kvarteret som hobby i 5 år. Det er ganske lenge. Og selv om jeg henger litt rundt der, så har jo den nye generasjoen tatt over, og jeg vil ha fått fritid. Et hittils ukjent begrep. Hva skal jeg bruke den til, jeg får jo angst hvis jeg har vært hjemme i 2 timer uten å ha noen planer? Kanskje jeg må på de-tox? Lære meg å leve med ledige timer i døgnet; Luksusproblem...

Jeg mistenker sterkt at den nyoppdagede fritiden vil bli brukt til å holde orden på hjemmekaoset mitt, lage middag hjemme mer enn 3 ganger i mnd, vaske klærne mine istedet for å kjøpe nye fordi jeg ikke har hatt tid til å vaske, alfabetisere DVD-hyllen, spille Playstation og drikke uendelige mengder kaffe og pils med chicksa.

How will I ever make it!:P

3 comments:

  1. hehe, du kan jo ta deg den lange turen ut på landet for å besøke meg..? Da har du jo en hel dag i boks :-D

    ReplyDelete
  2. Dette høres for godt ut til å være sant! Skal du virkelig ikke ha noe ansvar what so evah? OMG lissom! Tror du kommer til å klare deg helt fint! Du kan bruke fritiden din på å besøke med i Tigerstaden!

    ReplyDelete