Tuesday, November 02, 2010

I have a dream!

Om at jeg en gang skal få råd til min egen leilighet! Egentlig har jeg en drøm om at noen skal gi meg en leilighet, så slipper jeg å tenke på det..

Jeg har nemlig skikkelig dårlig evne til å være realistisk når det kommer til leiligheter. Før jeg drar på visning så er jeg skikkelig demotivert fordi det er så utrolig stress å flytte (jeg har jo montert opp sofaen min, det går jo egentlig helt fint der jeg bor nå etc etc). Men så, etter jeg har vært på visning, da er jeg rake motsetningen! Da er jeg dødsklar for å flytte, få mitt eget sted, sette mitt eget preg på ting, kjøpe inn nye gardiner. The works!
Akkurat der er jeg nå. Jeg har nemlig vært på visning på en fantastisk fin liten leilighet på Bryggen! Den er dødsskjønn. Jeg vil bo DER! Jeg må bare magisk grave opp noen penger først. Derfor må jeg ringe banken imorgen. Jeg hater å ringe folk.. Det er noe av det værste jeg vet! Og hvertfall om sånne viktige ting. Jeg føler banken faller inn under kategorien viktig. *grøss*
Men tenk så fint. Hvis jeg får min egen leilighet får jeg nemlig tilbake 2 ting jeg har savnet i livet mitt! Et ordentlig kjøkken og et ordentlig bad. Tenk på all den skap-plassen. Stekeovn! Duskjkabinett som ikke faller fra hverandre!?!! Det måtte jo vært himmel på jord!
Dessuten, med det kjøkkenet får jeg lett plass til en RØD Nespressomaskin!
Åhåhåhå.. Det hadde jo bare vært fantastisk. Og den som intet våger intet vinner, så jeg må nok ringe banken imorgen!
Krysser fingrene!

2 comments:

  1. Du? Du bør heller ha plass til en annen espressomaskin som du kan bruke ferske og gode kaffebønner i! En du kan fylle med den kaffen som du har lyst på, uten at du trenger å være avhengig av at Nespresso har puttet i pod...
    Det er hvertfall min drøm!

    ReplyDelete