Tuesday, November 30, 2010

Den store nedtellingen!

Jeg driver nedtelling i stor skala for tiden, da det er mange ting som skal telles ned til. Heldigvis har jeg Google calendar til å hjelpe meg med å holde oversikten (hvis ikke hadde jeg vært ganske lost, dette med at hukommelsen svikter med alderen er noe tull!).

Hvis du lurer på om jeg var dum nok til å si ja til å gå på ekstra nattevakt etter "Helgen fra helvete" (det er det jeg nå har døpt den siste jobbhelgen min) så var jeg jo det. *Facepalm* Jeg er tydligvis skikkelig idiot! pengene er vel det eneste gode som kommer ut av dette (og kasnkje et blogginlegg. Heldigvis har "Helgen fra helvete" rast fra seg, hvis ikke hadde det hvertfall IKKE blitt noe inlegg her for å si det sånn!). Pengene trenger jeg når jeg skal flytte (som ikke er så lenge til, da kan kan jeg hvertfall være uttbrent i min egen leilighet).

Motivasjons/nedtellingsoversikt
  • 2t og 40 min igjen på jobb
  • 1 vakt igjen til 5 dager med fri!
  • 11 dager til lønn (som kommer tidlig og vil være passelig enorm til at jeg ikke får angst av å kjøpe julegaver OG flytte på samme lønning! Flaks at jeg har jobbet 11 ekstravakter siste mnd og ikke har energi til å bruke noe særlig av pengene uansett!)
  • 3 uker til juleferie!:D
  • 31 dager til nyttårsaften
  • 6 uker til jeg tar over leiligheten!:D

Lengre tidsregning enn det har jeg ikke for tiden.. Tenker at det er mange nok baller å ha i luften!:P

No comments:

Post a Comment