Thursday, December 02, 2010

Døgnrytmefail!


Jeg er skikkelig på tur for tiden! Ennå mer enn vanlig!:P Etter den siste tidens hardkjør på jobb (se tidligere innlegg) kombinert med hyppig døgnrytme-endring (type, bytte fra natt til dag og tilbake flere ganger ila en mnd) har jeg jeg mistet fullstendig konseptet med natt/dagtid etc.

For eksempel, da jeg kom hjem fra jobb igår (tror jeg.. det var onsdag morgen. Jo, det blir igår.. See?!?:P) hadde jeg jobbet 5 netter og fikk selvfølgelig ikke sove. Så da leste jeg papirer fra banken OG var faktisk våken nok til å forstå hva som sto der! Når jeg ble ferdig med det, fylte jeg ut alle skjemaene OG signerte på alle arkene. Til slutt så ringte jeg mamsen og pratet med henne i 45min. SÅ la jeg meg.. Da var klokken ca 11.

Etter 16(!) timer våknet jeg. Klokken 3 på natten, da følte jeg meg ganske uthvilt. Kokken halv 5 laget jeg meg middag (for første gang på en uke, sikkert). Jeg har kommet på en ny pastasaus, noe som er hendig, siden det eneste jeg kan spise på frimerkekjøkkenet mitt er pasta (den mentale listen over ting jeg skal lage når jeg flytter blir lengre og lengre).

Problemet er jo at ingen andre er våkne på denne tiden av døgnet, så da surfet jeg på internett. Hva skulle mangjort uten youtube vet ikke jeg.



Blir hvertfall ikke lei av musikkvideoen til "All the single ladies", den er ganske fabelaktig!

Karpe Diem står fortsatt høyt i kurs, Chiraq er fortsatt ganske hot!:P


Så har Jules laga seg blogg! Ungjenta (les, Karin) gledar seg! Den hetter Kollektiv og alene, og sånn. (link på siden her!:P)

Nå skal jeg powernappe, så skal jeg prøve å stå opp før 12. Det kan bli spennende!

3 comments:

  1. 16 timer?? Kjære..vurdert å få deg en 7-3-jobb..? ;-)

    ReplyDelete
  2. Hver dag, Siv.. Men jeg tjener mer penger på den jeg har nå! Og så kan jeg ta meg en uke fri når det passer meg!;)

    ReplyDelete
  3. Tull og vas. Du veit vel at eg alltid er vakjen.

    ALL THE SINGLE LADIES PÅ EVENSEN SITT KONTOR FTW!

    ReplyDelete