Tuesday, December 14, 2010

Ferie-angst!

:O

Jeg begynner å få ferieangst! Ikke fordi jeg gruer meg til å få ferie (jeg gleder meg noe usannsynlig til akkurat det), men fordi absolutt ingenting er klart til ferien og jeg skal egentlig bare (nesten) jobbe frem til jeg drar! Jeg har nesten ingen rene klær, leiligheten har sitt vanlige snev av totalt kaos og jeg ligger skikkelig dårlig ann på julegavefronten!

Igår ble jeg faktisk ferdig med 3 stk, men det var også mine første tre. Og jeg har egentlig ikke hatt tid til å tenke over hvem jeg skal kjøpe gave til og hva jeg skal gi til folk! Derfor er idag den store julegavedagen! Idag har jeg fri og har store planer om å gjøre et kraftig innhugg i julegaveshoppingen.

Jeg hadde tilogmed planer om å stå opp tidlig sånn at det ikke ville være så mange mennesker ute. Jeg skulle ha noe på Platekompaniet igår, og det var så mange mennesker i kø at jeg nesten fikk angst og måtte gå!:S Derfor hadde jeg satt vekkerklokken på 09.00 idag. Så derfor måtte jeg selvfølgelig våkne klokken 03.00. Døgnrytmen min kan ta seg en bolle!

Og midt oppi alt juemaset må jeg begynne å planlegge sommerferien min!! Da savner jeg selvfølgelig sommeren!



Savner å være avsindig brun og å kunne gå med den kjolen. Savner ikke så mye å late som jeg er en emu, men syns jeg gjør en relativt god jobb, altså!:P

Sånn ellers har Kvarteret stengt for sesongen og jeg har ingen steder å henge de få timene jeg har fri (og ikke prøver å sove). Hver gang behovet for en kopp kaffe og litt slarving melder seg (noe som er ganske ofte) er jeg helt lost og vet ikke helt hva jeg skal finne på. Og det værste er, jeg må jo BETALE for kaffen min alle andre steder!:O En skjebne værre enn døden.

Jeg kan trøste meg med at folk fortsatt liker meg og jeg fikk hele 2 roser på rosesermonien!:D Bare på grunnlag av at jeg er awsome!

Bildet er fra min føste rosesermoni, tilbake i det herens år 2005 (året før jeg startet min magiske bloggkarriære) og da fikk jeg blomst sammen med Sarah. Se så søte vi var!:D

Og jeg savner det skjerfet, nå har Anki adoptert det! Jeg kan ha som mål å strikke et nytt når jeg blir fattig og ikke har råd til et liv. BTW, nå er det bare 4 uker til jeg flytter!:D

Det feiret meg med å drikke meg drita på nach etter rosesermonien og danse med Kraftere. Akkurat sånn som før i tiden!:D

Det er godt at jeg kan motvirke effekten av alle voksenpoengene mine med å oppføre meg som om jeg er 22.

2 comments:

  1. Husk at du kan handle både kaffe, slarve og kjøpe julegaver på Kaffelade :)

    ReplyDelete
  2. Ja, kjære, du kan kalle deg min bloggmentor! :-D Til jul..ønsker jeg meg noe spiselig. Eventuelt noe uspiselig. Du kan strikke noe..? Kanskje litt kort tid til å strikke noe nå men.. :-D

    ReplyDelete