Thursday, December 09, 2010

Ufornuftig pengebruk..

I does it!

I dag gikk jeg fullstendig av skaftet og brukte penger på meg selv! Fullstendig galskap! Kan forsvare meg med at jeg kjøpte bare et klesplagg og det var til gjengjeld veldig vintervennlig OG jeg har manko av det i skapet (hvor mye penger jeg brukte på det andre er ikke så viktig!:P). Så nå er jeg stolt eier av en sort og blåstripete genser, som er så lang at jeg kan bruke den som kjole, og alle vet at jeg elsker kjoler!

For å forsvare pengebruken min måtte jeg selvfølgelig kjøpe "fornuftige ting" og ting som jeg "trenger", så jeg gikk først på HM og shoppet hårspenner, hårstrikk og annet ræl til den store gullmedalje. Plutselig hadde jeg et svakt øyeblikk og kjøpte øyeskygge! Det var 10 stk til 70kr, følte det var grunn nok i seg selv, det er et under at jeg unngikk å kjøpe neglelakk. Og øredobber..

Så skulle jeg bare "en liten tur" innom apoteket (når behovet for å bruke penger melder seg som værst og du egentlig ikke burde shoppe, kan alt som er på apoteket rettferdigjøres med at det er "for helsa sin skyld"!). Der brukte jeg 300kr. Kjenner jeg er glad jeg ikke gikk på Platekompaniet, det kunne blitt skjebnesvangert.

Heldigvis vil Mastercard kjøpe sjelen min, så hvis spareplanen min går i dass kan jeg jo leve på kreditt.

Og så vant jeg 50kr til i julekalenderen min!:P

No comments:

Post a Comment