Monday, December 20, 2010

Tiden går..

Dere er sikkert lei av å høre meg mase om det nå, men om 5 timer har jeg juleferie!:D

Egentlig skulle jeg være effektiv i dag (les igår, jeg er på nattvakt, så dagene glir litt i hverandre) og rydde leiligheten min, vaske klær, pakke litt etc, men Silje kunne ikke spise middag med meg så da døde planen min og jeg ble sove-emo i stedet. Jeg har egentlig vært sove-emo hele helgen.

Sove-emo er nå jeg har satt vekkerklokken på 15.30, våkner av den og egentlig har det greit, men ikke greier å finne motivasjon til noe annet enn å fortsette sove. Så da gjør jeg det. Fra og til frem til jeg MÅ stå opp og dra på jobb. Og når jeg MÅ stå opp, så hater jeg livet mitt, fordi jeg vil egentlig bare ligge i sengen. Sunt? I think not. Men jeg er så trøøøøtt.. Tror denne ferien blir bra, kan jeg kanskje slutte å være sove-emo.

Siden jeg har vært så emo i det siste er det bra at jeg har funnet en ny theme-song til livet mitt.




Jeg blir skikkelig glad av å høre på den. Får lyst til å danse gatelangs, men jeg tror ikke det er sosialt akseptert, så nøyer meg med å mime skikkelig ivrig når jeg tror folk ikke ser meg. Prøv å spille den hvis du har en dårlig dag; It helps! Sammen med "All of the lights" med Kanye (som jeg allerede har mast om) er det de sangene som har aller høyest rotasjon akkurat nå. Og S&M med Rihanna, den skitne piken!:P (Nå høres jeg litt bi-polar ut, men jeg blir bare litt rar av nattevaktene, I promise.)

En av de fine tingene med den nye leiligheten min (som jeg tar over om 3 uker, dere slipper ikke unna mas om det heller!:P) er at jeg kan synge høyt uten at naboene hører absolutt alt jeg sier. Alle som kjenner meg vet at jeg ELSKER å synge høyt og gjør det overalt (på jobb, i butikken, på 7-eleven, på kafè), så jeg har følt meg ganske handikappet i en leilighet hvor folk kan ta opp det jeg synger og spille det av til alle vennene sine! Jeg vet av erfaring at det er så lydt, for jeg kan høre nyhetene når de over meg ser på TV.

Alle de andre fine tingene ved den nye leiligheten min (sånn bortsett fra at den er MIN!! Muhahahaaa..) kan jeg fortelle dere om en annen gang, men jeg kan forsikre dere om at det er mange! Kanskje jeg tilogmed blir interiørblogger!

No comments:

Post a Comment