Tuesday, December 07, 2010

Veien til rikdom!

Igår kom jeg et skritt videre til å bli millionær.. Jeg vant 30kr på Flaxlodd-julekalenderen min (tusen takk til Storebror for at han har laget en tradisjon ut av det!:P). Ifjor vant jeg 20kr, men alle monner drar jo!:P

Men som med så mange ting så tok jeg 2 skritt tilbake rett etterpå, da jeg postet sjelen min og sendte den til banken sammen men alle pengene mine i all overskuelig fremtid. Faen!

Flaks for meg så er det jo en rekke ting som ødelegger for millionær planene mine.

* E-bay! Jævla E-bay.. Temptation is everywhere!

*Leilighetskjøp med påfølgende forsikringer (og det var 5 forsikringer, ikke 3). Banken fniser, Karin griner.

* Å ha en livsnyter personlighet istedet for livsgniter personlighet. Jeg må helt enkelt bli livsnyter hjemme. Men det er så kjedelig!!

* Å være en hoarder-light! Takk mor, for mitt godt utviklede samle-gen!

* Å gifte meg rikt (er jo ikke akkurat som om jeg blir rik i jobben min). Har dere sett alle mennene som står i kø, eller?:/ Man kan jo få beslutningsvegring av mindre!

I is fucked! The riches will never be mine!

1 comment: