Sunday, December 19, 2010

Ferie? FERIE!!

Jeg kan meddele om at om 29 timer har jeg juleferie! En hel uke fri, som jeg skal bruke på å henge hjemme i Skien, spise ekle mengder julemat, treffe alle Skien-chicksa (!:D), sosialisere meg med familien, pakke opp en gave eller to, sove så mye jeg vil og på generell basis bare kose meg. Og kanskje det viktigste; jeg skal komme 7 dager nærmere overtakelse av leiligheten min! (Jeg er overhodet ikke misunnelig på Jules som allerdede har fått overta sin leilighet. Neeeeeida!)

Ferieangsten jeg snakket om i forrige innlegg har dempet seg betraktelig, da jeg var mye flinkere til å kjøpe julegaver enn det jeg trodde og har ca 3 igjen. Selvfølgelig de tre vanskeligste, men det ordner seg alltid! Desverre kan jeg ikke melde om like god fremgfang på ryddefronten, but whatevz. Dessuten er det ikke like viktig å rydde leie-leiligheten som det er å høre på Kanye West sin "All of the lights" og mentalt innrede kjøpe-leiligheten. Prioriteringer, vettu!

Sånn ellers har jeg ikke funnet på så mye gøy i det siste.

Drakk meg drita før Dagsrevyen på torsdag, fordi jeg er smart og fant ut en skikkelig bra måte å skaffe meg gratis vin på. Needless to say, jeg prøvde å lure så mange som mulig med på ugangen sånn at jeg ikke skulle være den eneste. Hvor flink jeg var tør jeg ikke uttale meg om, men relativt suksessfull mtp mitt eget berusningsnivå. Takk til Silje som passet på meg, fikk meg til å gå hjem (ikke at jeg husker at jeg gikk hjem) og var søt og snill med meg (tror jeg) når jeg hadde blitt sjarmisdrita. Dagen etter hadde jeg blåmerker og sår rundt om på kroppen, men husker ikke helt hvordan jeg fikk dem. Ikke så farlig, for det var definitivt pinlig, kjenner jeg meg selv rett.

Som trøst led de andre hvertfall av hodepine. Hvitvin i halvlitersglass, nuff said!



Bilde av meg, på god vei til å bli sjarmisfull, men ikke på torsdag! Oh yeah!

Til slutt kan jeg fortelle at jeg nå har vunnet 200kr på julakalenderen min! Takk Lars!:D

No comments:

Post a Comment