Tuesday, April 12, 2011

Junkie..

Å herre jemini, jeg har gjennoppdaget en av mine svakheter. Chick-litt/Romance novels.

Gud bedre vet hvorfor, for jeg vet nøyaktig hvordan handlingen vil utspille seg og hvordan den vil slutte. Men det spiller visst ingen rolle så lenge det er romance, klinings, litt hanky panky, drama og litt humor i de. Curse you Amazon, mitt utømmelige lager for stusselig litteratur som er hakket bedre en bøkene man finner på Narvesen (for de er viiirkelig stusselige). "Jeg skal bare se om de har noe gøy der..". Yeah right!! Oooops, 6 stk chick-litt kjøpt.. Nesten like ille som E-bay!

Sånn ellers er jeg mitt vanlige kjedelige jeg. Jobber, fjaser, er ekkelt full. Du vet..

Har fått nye favoritt sang





Og så har jeg joinet Twitter.. Jeg vet.. De sosiale mediene har spist sjelen min så nå horer jeg meg for dem.

1 comment:

  1. Egentlig har jeg alltid syntes at det er litt snålt at DU liker chicklit ja.. ;-)

    ReplyDelete