Thursday, April 14, 2011

Sånn tilfelle noen lurte på.

Jeg hører så mye om at folk driver å utleverer seg i overkant mye i sosiale medier, så tenkte jeg skulle kaste meg på bølgen, iogmed at jeg alltid er opptatt av å være hip og fresh, få med meg siste skrik etc!:P
I den anledning tenkte jeg å dele noen av fordommene mine med dere. Alle har jo fordommer, de som sier de ikke har det lyver.

Personlig har jeg mange fordommer, og her skal jeg ramse opp noen av dem.

Jeg har fordommer mot folk som går i one-piece i offentlighet.
Jeg har fordommer mot folk som er oransje (les selvbruningsoverdose).
Jeg har fordommer mot folk som drar på ferie til Thailand alene etter fylte 35år.
Jeg har fordommer mot folk som kommenterer saker på dagbladet.no

Og sist, men ikke minst, jeg har fordommer mot folk som henger på McDonalds. Og da mener jeg ikke folk som spiser på McDonalds litt for ofte (eller, jeg har kanskje litt fordommer mot de også, men ikke så mye), men jeg mener de som henger på Macer`n i flere timer uten å gjøre noenting som helst utenom å plage de andre gjestene og ikke minst de ansatte. Blir de jaget ut, så henger de på utsiden i 10 min for å så gå inn å sette seg igjen.

Jeg kjenner blodtrykket mitt stiger bare jeg tenker på det. Heldigvis omgås jeg svært få (til ingen) sånne mennesker. Men det er jo fordi alle jeg kjenner er smarte!

No comments:

Post a Comment