Saturday, September 17, 2011

Pakke-bonanza!

Siden jeg hadde min lille insomniaperiode for sånn 10 dager siden OG har hatt bursdag (Hurra til meg!!) har jeg vært unormalt mye på posten. Bursdagen sier seg jo selv, men insomnia perioden skylder jeg på fordi jeg går av skaftet på nettshopping når jeg blir lei av å vente på å få sove.

Jeg er snart på fornavn med hun ene som jobber på posten, siden det av en eller annen merkelig grunn alltid er hun som er på jobb når jeg skal hente tingene mine. Pakker er en genial måte å late som om folk er glad i deg, selv om det egentlig er du som har kjøpt alt selv.

Foreløpig er alle pakkene dominert av kjoler og bøker, men jeg vet at det er noen elektoniske ting på vei også. I tillegg har jeg kjøpt kjolemønster på e-bay, siden mitt 10-års forbedringsprosjekt er å lære meg å sy. Skal starte på barnehagenivå med en lekker sak jeg kan henge de 190 øredobbene mine på (lurer faktisk på om jeg ikke er langt fra sannheten med det tallet) og jobbe meg oppover. Forhåpentligvis kan jeg lage min egen kjole til 40-års dagen min.

Ellers har jeg lært masse spennende om alkohol på fagdag på jobben (tro meg, du vil egentlig ikke vite hva jeg lærte. Noen ganger er det bedre å leve i uvitenheten!:P). Lærte også gamle ting om igjen, så bilder fra Afrika, spenstige forskningstall om sekretintester (zzZzzzz) og sett mange fine rtg bilder om TIPS (forkortelse av et laaaaangt ord som ikke vil si deg noen ting). Etterpå spiste vi på Peppes, og jeg outa bloggen min (lovte å skrive om fagdag, derfor dette informative avsnittet!:P). Men det gøyeste var egentlig å se folk i sivil! Utrolig hvor annerledes man ser ut når man ikke har på seg hvit pysjamas.

Hadde bursdagskaffe på mandag, hvorav 2 besøkende var barn. Finner fortsatt sjokolademuffinsrester i det som VAR en nyvasket og fin leilghet. Var levende klatrestativ og ponny, det var kos!:)
Facebook er gøy når man har bursdag!:P

HAR STEMT! For det er viktig! Takk til norske myndigheter som flagget på bursdagen min.

Måtte ta bilde av listen til Miljøpartiet De Grønne, siden Kyrre er på den. Var vanskelig å ikke få latterkrampe i valgboden!:P

2 comments:

  1. Ojoj, sying altså! Lykke til. Gøy når man får det til..når man ei gjør det så er det..ikke så gøy! (Les: Symaskinen i veggen, hiv! Krasj!)

    Hva ønsker du deg til bursdagen forresten..?

    ReplyDelete