Saturday, June 12, 2010

Disponibelt beløp på kontoen er kroner..

Det er offisielt, jeg ELSKER juni! Juni må være årets mest fabelaktige måned, uten tvil.

Deter selvfølgelig felre grunner til dette og de er fullstendig åpenbare alle sammen!

1. PENGENE! Dette er et fenomen man få oppleve først som arbeidende menneske (selv om skattepengene var ganske fab når jeg studerte). Jeg har fått feriepenger etter mitt første fulle år som ansatt, og for å si det sånn, det var ganske najs!

2. Været! Sommeren kommer, solen kommer, man kan henge i parken og jeg kan begynne å jobbe med min ever-so-important brunfarge. et must-have hver sommer, hvis ikke blir jeg lei meg.

3. Ferie! Ikke det at man alltid har ferie i juni (med mindre man studerer og da teoretisk sett har fri hele sommeren) men en liten langhelg et eller annet sted får man skvist inn. I år er jeg så heldig at jeg få langhelgen og SÅ får jeg ferie, alt i samme mnd. Enda en grunn til å like juni!

4. Shopping. Ofte som en følge av punkt 1 og punkt 3. Garderoben får seg alltid en liten oppfriskning i juni, og man har en god unnskyldning til å kjøpe klær som viser hud (noe som allerede er et etablert fakta at jeg liker å gjøre) for det er jo tross alt sommer og været (les punkt 2) er jo så fint!:D

Det koker egentlig ned til;

Jeg ELSKER juni!:D

No comments:

Post a Comment