Saturday, June 12, 2010

4-års jubileum, HURRA!

Bloggen min feirer 4 år på dagen idag!

Sært at jeg har fjaset over livet mitt på nettet i 4år, har ikke akkurat vært så spennende. Men er man pratsom nok finner man vel alltid noe å meddele!:D Til ære for bloggen min skal jeg på ny fylle ut den alle første Meme-tingen jeg fylte ut (som selvfølgelig er publisert 12/6-2006).

Meme-ting, 4 years revisited!

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
WOW, hvordan fikk jeg håret i den fasongen der?

2. Når hadde du sist sex?
Hmm.. type lenge siden!

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Luck!:P


4. Favorittplanet?
Pluto, stakkars. Selv om den egentlig ikke er en planet lengre.


5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Julia, nyvalgt leder for Skjenkegruppen.

6. Hva har du som ringelyd?
Et eller annet ræl som var på mobilen når jeg fikk den. Har den for det meste pålydløs likevel.

7. Hva har du på deg?
Hvit pysjamas (er jo på jobb).


8. Setter du deg selv i bås?
Butt seff, lolz!


9. Hvilket merke er det på skoene dine?
Ryn (sånne sko spom er bra for holdningen med buet såle). Er jo helsearbeider, vett..

10. Hva er best - lyse eller mørke rom?
Det spørs da vel helt på hva man skal bruke rommet til.. Rom kan brukes til så mangt!

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra?
Stjal den fra Maria. Maria er kul.. Å så er hun en jævel på brønndansen!

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den som er mest komfortabel.. Selvsagt!

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Var DJ på Sommerkvarteret sammen med Mona og ventet på at folk skulle komme å danse.

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
"Spill East 17 eller boyband". Musikkønske fra Ida Elisabeth Stinessen Bøe fra torsdagens DJ aktiviteter.

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
Marie, hun sitter fortsatt rett bak meg. Doh!

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Relativt.. Og så tafs da selvfølgelig. Og kjærleik!

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Anki, men det gjør hun hele tiden!:)

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Hodet mitt.. Fordi håret mitt er najs idag!:)

19. Hvilke rusmidler har du inntatt ila de siste tre ukene?
Alkohol.. Ble gla/grettenfull på en torsdag..

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
Ingen

21. Din favorittalder i livet så langt?
Oj.. Videregående, studenttiden eller nuet. er egentlig bare glad for at jeg ikke er 14 igjen.

22. Hvem er din verste fiende?
Søvnmonsteret. (evnt mangel-på-søvn monseret, blir jeg utsatt for det blir jeg fort ukoselige mongo-Karin).


23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer?
En galakse av en eller annen sort.. Tror det kanskje er Adromedagalaksen.

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Det går fint..

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly
Fly! Lett!

26. Liker du noen?
Kanskje litt?

27. Siste sangen du hørte på?
Satellite med Lena, årets Grand Prix vinner. De spilte den på P3.

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Gots no clue, tilkalt vaktene!:P

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Kan egentlig ikke komme på noen (denne gangen heller).

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?

Kontorstolen jeg har min smekrebakende på.

No comments:

Post a Comment