Monday, June 14, 2010

I ♥ STCKHLM

Snart drar jeg, til hovedstaden i moderlandet, og jeg gleder meg noe vanvittig!

Ikke at det er så lenge siden jeg var der sist, ca et år (nesten på dagen også), men det var så fantastisk at jeg måtte bare gjenta suksessen.

Dro med søster forrige gang (vi måtte jo reise dit, er en skam å være halv svensk og aldri ha satt sine ben i hovedstaden), men denne gangen reiser jeg med chiksa (Lise og Mona). Reisen er vår bursdagsgave til Lise, hun hadde bursdag i januar, men Stckholm er så magisk på sommeren, så vi ventet til været var bedre og økonomien var boostet av skatte/feriepenger.

Har egentlig ingen planer. Skal shoppe, drikke drinker, spise najs mat, få farge og kose meg på generell basis. Får jeg viljen min skal vi også dra til Gröna Lund og ta karuseller. Jeg elsker karuseller (så lenge de ikke er 300meter over bakken!:P). Vi skal bo på et bittelite rom, dele bad med folk i gangen, men det gjør ingen ting, for vi betaler så vidt over 200kr natten og bor MIDT i smørøyet! Jo mindre vi betaler på rommet, jo mer kan vi shoppe!:D Gruer meg litt til å snakke svensk foran chiksa, men det går nok fint. Jeg kan det jo!:P

Sånn bortsett fra det skjer det ikke så mye. Nerden i meg venter spent på nyheter fra E3 og jeg håper selvfølgelig at de skal annonsere en re-make av FFVII, men mistenker at jeg kan se lenge etter den drømmen. Men jeg har jo unasett bestemt meg for at en PS3 skal bli min når jeg får skattepengene.

Joyus world!

1 comment:

  1. Men du er jo så flink til å snakke svensk!!! Jeg er din største bloggfan, jeg skal følge deg til du dør. Apropo dø, jeg har hatt den verste formiddagen i mans minne. De tre første timene på jobb spyde jeg sån ca vær halvtime. Klarte ikke en gang å drikke vann, vetdu. Men i ett tiden klarte jeg å spise en liten kopp med tøre fitness flak, så nå er jeg et nytt mennesket. Næring FTW. Håper dette nye mennesket jeg har blitt, ikke drikker en flaske vinn, balys og masse øl til klokka tre om natta når hun vet hun skal på jobbb kl tidlig dagen etter. Hvordan jeg kom meg på jobb, anner jeg ikke.

    ReplyDelete