Monday, June 12, 2006

Meme ting!

Hvis du lurer på om jeg kjeder meg alene i Bergen, så gjør jeg det! Dessuten må jeg alltid fylle ut sånne teite ting.. flere følger helt sikkert (Maria viser seg å være en utømmelig kilde av tidsfordriv)

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?

Mascara utgår.. så jævlig! (som jeg tenker hver morgen.. sminke er oppskrytt)

2. Når hadde du sist sex?
Hmm.. type lenge siden!

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Duck.. Det ordet har jo to betydninger.. velg det du syns er minst upassende..

4. Favorittplanet?
Tja.. bortsett fra den jeg lever på.. Saturn.. fine ringene!

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Marius fra klassen.

6. Hva har du som ringelyd?
En kul låt fra Final Fantasy 7. Ja, jeg er en nerd!


7. Hva har du på deg?
Kraft t-skjorte! Høyspent, elektrisk og deilig!!(and the usual stuff)

8. Setter du deg selv i bås?
Gjør ikke alle det da? Prøver å unngå det.. Lettere sagt enn gjort!

9. Hvilket merke er det på skoene dine?
Den skoen som sist satt på min fot var av type Nike!

10. Hva er best - lyse eller mørke rom?
Det spørs da vel helt på hva man skal bruke rommet til.. Rom kan brukes til så mangt!

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra?
Stjal den fra Maria. Maria er kul.. Å så er hun en jævel på brønndansen!

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den som er mest komfortabel.. Selvsagt!

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Jeg lekte meg på neopets.com.. kunne jeg velge ville jeg drukket øl!

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
Kathrine (tidl. samboer):Good, da skal jeg fylle opp snack-skapet!

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
Inhgild! Fine damen!

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Lørv står relativt høyt i kurs.(og alle mulige versjoner du kan tenke deg som stammer fra dette ordet)

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Bortsett fra forldre og venner på den vennskaplige måten.. Magnus.. ish..

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Hodet mitt.. sjampo var inne i bildet!

19. Hvilke rusmidler har du inntatt ila de siste tre ukene?
Alkohol.. Mer for kos enn for fylla.. Harry nachspielet har jo forlatt meg.. sukk..

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
1! snart 2...

21. Din favorittalder i livet så langt?
Ungdomsskolen eller videregående.. Man! livet var slapt!

22. Hvem er din verste fiende?
Tror ikke jeg har noen.. Men jeg kan ombestemme meg.


23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer?
Sepiroth.. type bad-guy i Final Fantasy 7.. med masse flammer rundt.. Jupps.. nerd.

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Sees på lørdag. klem

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly
Fly! oh yeah...

26. Liker du noen?
Jepp.. så heldig er jeg..

27. Siste sangen du hørte på?
I øyeblikket er det Beach Boys-I get around! (jeg dedikerer den til Sarah)

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Lurt på hva som feilet vedkommende! Eventuelt fnist litt...

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Ingen.. Tror jeg.. Ikke i min umiddelbare omgangskrets hvertall..

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?
Store høytaleren til Albert.

No comments:

Post a Comment