Tuesday, June 13, 2006

Humørsvingninger!

Da dagen min startet idag var jeg meget furten og hadde en høne plukke med både skolen og værgudene. Igår, da hadde vi fantastisk vær hele dagen og hva gjorde jeg? Joda.. Jeg satt på biblioteket i mange timer og jobbet med teit prosjektoppgave!! Kastet bort alt det pene vært.. Tar det igjen imorgen tenkte jeg!
Dagen idag startet alt for tidlig. Og hva våkner jeg av.. Joda.. At det regner! MASSE! Det likte jeg dårlig, da jeg har fri og vil ha sol. Hvis jeg sover to timer til, tenkte jeg.. da kanskje er det sol, og legger meg igjen! Hva skjer så.. Litt mer søvn får jeg jo, men så finner teite huseieren ut at idag er dagen for å sette opp brannstige (som er meget ny og shiny og sikkert kjempe kjekk å ha tilfelle brann). Høy banking er en av følgene til dette, samt borring i sement! Ergo, søvn er uaktuelt. Fortsatt er skyer ute. Så ringer venninna mi (vi kaller henne Z) meg for å fortell meg at på østlandet er maaaasse pent vær, og at hun griller seg på en veranda! Misunnelig!! Men.. Iløpet av det lange samtalen vår så øyner jeg et håp på den bergenske himmel!! Og nå.. Nå er det akseptabelt park vær!:D Jippi.. Så nå er jeg glad.. Skal bare putte i meg noe næring og løpe i parken! Grilling av kropp står på agendaen.
Ha en fin dag, dere!

Håper gresset er tørt!:)

No comments:

Post a Comment