Tuesday, June 27, 2006

Miljøskadet!

Jeg begynner å merke arven fra Kvarteret her. Og det ganske heftig.

Å når jeg sakker om arv så mener jeg ikke min barnlige glede når jeg kan ta meg en kveldspils! (kjører så mye bil for tiden, er ikke så lett å ta en pils da). Jeg snakker heller ikke om mitt lite tilfredstilte behov for å danse til slagere oppå bord. (hørte Baywatch sangen her om dagen, det ble nesten for mye.. Og det var uten avkledde vakter i nærheten). Jeg snakker ikke om trangen for å spise nachos med hvitløksrømme eller om å steame melk (nå som jeg har lært gjøre det uten at det høres ut som jeg slakter kuer med en sløv kniv). Jeg snakker om mitt endrete forhold til intimgrenser.

Det er jo et annerkjent faktum at vi som jobber på huset er veldig glade i hverandre og i kos! Og så lenge vi befinner oss i den trygge sfæren kalt Kvarteret så er ikke det noe problem. Det er når vi beveger oss utenfor dette området vi får problemer. I korte perioder går det greit.. Men jeg har vært uten Kvarteret lenge nå. Vanlige Kv. stengte i begynnelsen av juni. Jeg dro hjem for 10 dager siden. Jeg begynner å bli underernært på en veldig viktig ting! KOS!!! Kosen er mye bedre i Bergen enn den er her.. Ingen koser på meg her. Ikke like bra.. De skjønner ikke at det er viktig! Jeg begynner å merke at det er rart at folk ikke tar på meg! Og at jeg ikke kan ta på folk! Når kan jeg komme til et sted hvor ting henger sammen igjen? Teite Kvarteret som ødela intimgrensene mine. Folk tror jeg er gal.. Gleder meg til å komme tilbake!

Jeg er så miljøskadet!!

2 comments:

  1. I need kos and I need it now!!!

    ReplyDelete
  2. Tihi, eg e i bergen... herre vækko står eg på kjøkkene å smugspis nachos me hvitløksrømme!
    Men har heimlengsel

    ReplyDelete