Monday, August 09, 2010

Fine dagen




Idag kom Ida på besøk.. Det var kos!

Og fordi Ida var på besøk fikk jeg gjort mange av de tingene jeg liker aller best (som blir enda bedre, fordi Ida var på besøk!:P).

Jeg fikk drukket kvalitetskaffe på Det Lille Kaffekompaniet!:D

Jeg fikk anti-vindusshoppet. Dette er noe alle jenter gjør, hvertfall alle jeg kjenner (selv om noen er flinkere til det enn andre). Nemlig istedet for å lete etter klær du faktisk liker og har lyst på, så går det sport i å finne de styggeste, hæsligste klærne. Helst skal man prøve klærne og så le høyt av dem.. (dette betyr selvfølgelig at jeg endelig har et nytt innslag i "Karin prøver ting hun ikke kler"-serien min. Jeg slapp nemlig å se på ordentlige klær fordi Mona og jeg hentet H&M pakken vår på posten idag og jeg nå har 2 nye skjørt!:D)

Først brukte vi laaaang tid inne på undertøysavdelingen til Lindex og lo av alt det stygge undertøyet de hadde på salg (som i tilegg var laget til folk som ikke har pupper, noe som er rart, for hvorfor skulle man ellers trenge BH?:P) før vi beveget oss over til H&M.

HM er som kjent mekka for shopping, men idag var det mekka for stygge klær. Det første jeg så var en brun/beige kjole i skinn! Som var firkantet. Hadde de hatt den i min størrelse (eller noe jeg kunne skvist meg inn i) hadde jeg tatt bilde av det for dere, men så flaks hadde jeg desverre ikke. I tillegg til å være skikkelig stygg kostet den 1000kr. Vi lo..

Vel inne i butikken fant jeg først en skikkelig lekker sebramønstret paljettvest..


Denne var i "Fashion against AIDS"-kampanjen. Vi tenkte at hvis de ville tjene penger til å forske på AIDS kunne de hvertfall lage noen klær som var pene.

Sebra-paljett vesten ble likevel kjapt trumfet av en skikkelig heit, magekort jakke i semsket skinn. Med rysjer!!!

Hvis man legger godviljen til ville jeg si at den nesten fikk meg til å se ut som en ørn (beklager de noe uklare bildene, men hallo.. mobilkamera is not da shit).

Det var rundt dette tidspunktet jeg ødela en muskel i ryggen min og det ble vanskelig å puste inn ordentlig, samt å ha armene på baksiden av ryggen (ikke at det hindret meg i å puste, le eller ha armene på baksiden av ryggen, jeg bare sutret masse om at det gjordet vondt). Det var sikkert den vigorøse prøvingen av klær som gjorde det!!

Etter vi var ferdige på Hennes gikk vi på Kvarteret, drakk svart kaffe og sladret uhemmet i mange timer!! Vi fikk tilogmed seksuelt trakassert Evensen litt sånn at han rødmet hele veien fra halsen og opp. Thomas prøve å innbille oss at han var solbrent, men vi vet bedre.

Etter å ha jaget vekk alle gjestene i Stjernesalen med den sjarmerende latteren vår stakk vi på Zupperia og spiste mat. Kyllingspyd. NAM!!

Til slutt døde Ida litt på seg fordi hun hadde stått opp 04.45 idag, så alle gikk hjem og jeg kan fortelle dere om den fantastiske dagen min fordi jeg har fått internett i heimen!

Takk verden, for en fin dag!:D

No comments:

Post a Comment