Wednesday, August 04, 2010

Nostalgiens kraftige klør..

P3 Sommer driver for tiden å går gjennom hvilke fenomen som var typiske for sommerene flere år tilbake i tid (helt til 1993).

Jeg har derfor nå brukt flere minutter på å mimre om Buffalosko, Pogs, Tamagochi, Fuck for Forrest og andre snasne ting. Og alle som kjenner meg vet at jeg elsker nostalgi og å snakke om "De Gode Gamle Dagene"!

En av de tingene jeg fant var et klipp til P3 Morgens sketsj hvor Martin Schanche figurerer som prest (det var iaf min favoritt, visdomsord som "Hvis du får ballan i klæm i et vaffeljern, så blir dæm varm" kommer derfra, men det finns mange andre sketsjer også). Jeg lærte noe nytt, nemlig at Rallycross-mannen selv satt i studio når den ble laget. Det er visst han som ler i bakgrunnen. Ny respekt til mannen som lagde innslaget.

No comments:

Post a Comment