Sunday, December 03, 2006

Drømmekvinnen!

Da har det blitt bestemt.. To kilder kan ikke ta feil..
jeg er drømmekvinnen!


Hvem er disse to kildene lurer du på.. jo det skal jeg si deg.. Den ene kilden er noe så vitenskaplig som Nrk sin Test Kjærligheten. Jeg scoret relativt høyt og jeg fikk vite at jeg er lidenskaplig.. ooooh..

Den andre kilden er noe så objektivt som kameraten min. Han ringte meg en gang i påsken og proklamerte at han hadde kommet frem til at jeg var den perfekte kvinnen! Det var bare så synd at vi var så gode venner for ellers kunne vi blitt et veldig bra par.. Spennende..

Nå venter jeg bare på at resten av verden skal innse dette!

Det lar vente på seg..




3 comments:

  1. Assa DOM TÆST!!
    E tok dn tæstn å einna opp som ein jævla PLIKTPARTNER..KA FAAN!?!Veit du,d suns e ik faktisk ik nåkka om..e ik nå plikt å var me me..d truidd e va åpenlyst..MN NÆÆÆI da!!

    Konklusjon: Tæstn lyg, DRITTÆST!!

    ReplyDelete
  2. jasså.. sier du at jeg ikke er drømmekvinnen??:P
    Kanskje den mente at du gjør ting fordi du tror at det er din plikt??

    ReplyDelete
  3. Du veit at du aillti kjæm t å var mi drømmekvinna..
    poænge e at e vart jævli snurt!!og konkludert me at tæstn lyg!

    ReplyDelete