Monday, December 25, 2006

Julaften logg-blogg!

Jeg har hatt en fantastisk julaften! Jeg syns faktisk julaften nesten bare blir bedre med årene! Som god vin.. bare at jeg liker julaften, vin er jeg ikke så begeistret for. Nå skal dere få en semi-detaljert beskrivelse av min julaften!

09.55. Karin våkner av at mor skravler!

10.00. Alarmen går på mobilen og forteller meg at det er på tide å stå opp og spise julefrokost.

10.05. Karin står opp for å spise frokost.

10.20. Frokosten starter (se, det er ikke bare jeg som er sen, familien min er kronisk forsinket. Jeg skylder på gener!!)

11.00. Karin henter julestrømpen med innhold og løper ned i kjellerstuen for å se på ”Tre nøtter til Askepott”

11.10. Lillebror og storesøster joiner i tv-tittingen og vi bruker resten av filmen til å le av dårlig tsjekkisk film og at prinsen ligner på Freddie Mercury!

12.30. Små-swithing på tv`n, da jeg ikke er fan av ”Reisen til Julestjernen”

13.00. Jeg gir opp tv-titting og leser Nemi-juleheftet mitt.

14.00. Disney`s jul med engelsk tale på NRK.(og sending av god jul sms)

15.00. Disney`s jul med svensk tale på STV1. (og sending av flere god jul sms)

16.30. Småsurfing på nettet.

17.00. Dusjing med etterfølgende stæsjing av legeme.

18.00. Middag!! (dvs. ribbe, pølser, medisterkaker, rødkål, poteter og sjy. Øl, brus, snaps, Farris etc. kan drikkes etter behov.)

19.00. Dessert! (sandkaker med syltetøy og krem)

19.30. Dessert ferdig, vi trekker bort mot stuen og juletreet.

20.00 Julekaffe og gaveutdeling

22.00. Karin får dagens tøffeste presang; nytt digitalkamera!!!:D Drinker blir utdelt.

22.15. Karin får kvedens nest kuleste presang; Monopol!!!:D

22.35. Ferdig med julegaver, utforsking av det man har fått.

23.30. Medlemmer av familien tar kvelden etter tur!

Resultatet etter julegaveutdeling:

  • Digitalkamera
  • Monopol
  • Skinnhansker
  • 3 par sokker
  • 2 armbånd
  • Et par øredobber som matcher kjedet jeg fikk til bursdagen (klips, da jeg ikke har hull)
  • 2 gode skjerf i ulik farge blå.
  • 500kr
  • Et kjede fra Italia

Årets jul har vært utrolig fin! Jeg har fått sosialisere meg med slekta og venner. Og jeg har over en uke igjen!!

I am so liking this!

1 comment: