Wednesday, September 02, 2009

Long time, no see...

Hei og hå som tiden flyr..

Ikke det at så mye forandrer seg i løpet av all den tiden. Det mest spennende som har skjedd siden forrige blogginnlagg er at jeg har vært på ferie i Sverige. Det var som vanlig veldig deilig og avslappet og jeg returnerte til hverdagen tanned and relaxed. Blir spennende å se hvor lenge brunfargen og overskuddet varer!:D

Bortsett fra det så er det mye det samme.. Jobber på sykehuset, men ikke så mye som før for de driver å sier opp stillinger og fjerner sengeplasser (Mongo folk som sitter i ledelsen).

Hobbyen min er fortsatt hovedsaklig Kvarteret. var deilig med ferie, men er deilig å være tilbake også. Etter å ha joibbet der såpass lenge så blir man på en måte vant til et visst nivå av ting som skjer og sosialt samkvem. dette har naturligvis ligget litt i brakk i ferien, men er nå tilbake til normalen.

Jeg spiller spill (hovedsaklig Civilization 4) på min nye Pc (som heter Maggie etter Margareth Thatcher og er helt fantastisk bortsett fra at hun har Vista.) Suikoden 5 spilles på min PS2. Til min store skrekk ser jeg at FF13 er rett rundt hjørnet til PS3, noe som selvfølgelig kommer til å reslutere i masse penger forsvinner til en sånn en. Det har jeg jo egentlig ikke råd til, så får prøve å utsette det så lenge jeg kan..

Dette var oppdateringen.. om litt skal jeg skrive et nytt innlegg om hvor mye jeg kjeder meg på jobb. Som dere kanskje forstår så har jeg mye tid på hendene her..

1 comment:

  1. Hei kjære. Du må ønske deg FF13 te bursdagen då! Føler med deg på jobb-kjedingen..hva med å tørke litt støv..? :-P

    ReplyDelete