Wednesday, September 02, 2009

Varm, trøtt og litt sliten.

Det er 3 ord som beskriver hvordan det er på jobb idag.. Det skjer ikke så mye.. (og det som skjer er av en slik art at det ikke egner seg å publisere på internett) Jeg leser en bok hvor jeg blir irritert på nesten alle menneskene i den og hører på Radio 1 og blir irritert på all reklamen. Jeg antar at det er en bra ting at jeg blir irritert på menneskene i boken, men skulle heller ønske at jeg likte noen av dem. Bøker er mye morsommere å lese da..

Det er nesten 30 grader på vaktrommet.. Noe har skjedd med luftingen og selv om vinduet er åpent (vinduet er ikke på vaktrommet men rommet ved siden av) og vi har 2 vifter som går for full guffe er det litt som å sitte i en halvveis oppvarmet badstu.. Klamt, varmt og slitsomt.

Jeg har klart å grise kaffe på buksen min og har nå en lekker gul-brun flekk strategisk plassert i skrævet. Ikke nok med det, men strikken er litt løs så den glir hele tiden ned på ræva. Jeg har stått i fare for å blotte meg opp til flere ganger på jobb, men siden det er natt så ser ingen det fordi det er mørkt eller ingen er tilstede for å observere.

Jeg har underholdt meg selv etter beste evne; med internett, bok, radio, Facebook, internettspill, skrive ønskeliste til bursdagen min (som er om 10 dager:D) og ikke minst, 2 lengre blogginnlegg.

Akkurat nå er det 2 timer til jeg er ferdig og jeg har egentlig ikke noenting jeg må gjøre før jeg er ferdig. Kjedelig..

Eneste positive med hele greiene er at det faktum at jeg kjeder meg og er småirritert (uten tvil fordi alle vekket med idag når jeg egentlig skulle sove), er at jeg forhåpåentligvis får sove når jeg kommer hjem. Så skal jeg på middagsdate!:D Det blir kos!:)

Nå skla jeg spise!:D

No comments:

Post a Comment