Friday, July 08, 2011

Må jeg gjøre jobben min?


Ja, må man det? Altså, nå snakker jeg ikke om min egen jobb, for den gjør jeg ganske decent, jeg snakker derimot om en av "kollegaene" mine.

Oh yeah.. Jeg er så heldig at jeg har fått kjeft (igjen) fordi jeg er så teit og tror at legene som er på jobb om natten faktisk er PÅ jobb. Og dermed må gjøre jobben sin. Voldsomt krevende av meg, jeg vet. Dette er seff den samme legen som kjeftet på meg tidligere og jeg har nå lagt vedkommende for hat. Eller hvertfall sterkt mislikende. Syns ikke det er så kos at noen snakker nedlatende til meg hver gang jeg lurer på noe (det er faktisk ikke min feil at pasientene mine innimellom blir dårlige eller at folk som var på jobb før meg har glemt ting eller det plutselig dukker opp uforutsette problemstillinger). Det er faktisk jobben min å spørre og det er din jobb å svare. På en ordentlig måte.

Meh!

(More like everyday!!)

1 comment:

  1. Kanskje du burde sagt akkurat det til han da, teite mannen; at det går an å svare på en ordentlig måte selv om han ikke vil ha spørsmål :-)

    ReplyDelete