Thursday, July 21, 2011

Snart feeeerie!:D

Å herre jemini som jeg gleder meg! 3 uker med normal døgnrytme og ingenting på tapetet, hurra!:D Nå er det bare 1 vakt, 2 timer og 20min til jobbingen er over for i sommer. Oh happy day!

Ellers har jeg fått en ny bok på leselisten, nemlig Good Omens av Terry Pratchett/Neil Gaiman. Denne skulle jeg egentlig lese i fjor, men den datt av lasset enkelt og greit. Samtidig vurderer jeg å begynne på starten av Harry Potter serien, siden jeg så filmen igår.


Og filmen, den var fabelaktig! Var glad og trist på en gang. Litt sånn antiklimaks, for hva skal jeg glede meg til å se på kino nå? Heldigvis har Hollywood ingen planer om å slutte å lage superhelt-filmer, så foreløpig lider jeg ingen nød. De jeg gleder meg mest til er Green Lantern (med Ryan Reynolds aka. favoritt mann som er hot med skjegg) og Wonder Woman. Det ryktes og om fler Transformers-filmer, men da uten Shia, så vet ikke om jeg gidder for han er jo halve filmen (Robotbilene er den andre halvdelen).



For å ikke glemme Thor 2. Har jo sett Thor 1 (eller noe sånt) og ble stooor fan av Heimdal som for annledningen var en schwææær neger i gullrustning. Thor derimot gikk passelig mye rundt i bar overkropp, grunn nok til å se en oppfølger spør du meg.

Mannen som spiller Thor er også hot med skjegg, hvis du lurte.


1 comment:

  1. O'store Harry som jeg gleder meg til å se filmen!! Og ja; blir garantert antiklimaks..

    ReplyDelete