Tuesday, August 09, 2011

Wazzup

Hola minions/groupies/fans!

Som dere kanskje har fått med dere er jeg på ferie, dette er flott. Ferie altså!:) For tiden befinner jeg meg i Skien, min fantastiske heimstad. Her gjør jeg ingenting fornuftig. Bare henger rundt, lørver meg på internettet, omgås mine fabelaktige venner, sover lenge og annen latskap. Mer eller mindre det jeg har gjort på hytta i 2 uker, bare da med mer innslag av soling og manisk nyhetslesing ispedd litt grinig fra tid til annen. Jeg hadde også de-tox fra sosiale medier og gikk en uke uten Facebook og Twitter. Relapset bare litt, var veldig stolt!

Igår hadde jeg en momentous occasion. To faktisk! Først så fikk jeg faktisk kjøpt en ordentllig kaffedrikk i Skien sentrum. Det var magisk (jeg kjøpte en dobbel latte med vanilje og karamel!:D). Og så, senere på dagen, hadde jeg på meg bukse! For første gang på over et år (sikkert lengre også)! Det var rart, men også litt gøy. Tenk på alle antrekkene jeg kan benytte meg av. (Rosabloggalert!!!!) Jeg har og lakket neglene oftere enn jeg pleier!

Der har du det, min spennende ferie! Jeg har innimellom savnet Bergen. Som når ingen rundt meg tar Eddie Izzard referansene mine. Når jeg snakker om internettfenomener ingen har fått med seg. Når foreldrene mine kommenterer hvor lenge jeg sover om morgenen. Men alt i alt, så har jeg det fint!:)

Ciao

1 comment:

  1. Herregud, sove lenge om morgenen..*lengt!* :-D Nyt ferien kjære. Og du, nå MÅ du komme på besøk snart! Lina spør stadig vekk etter deg! ;-)

    ReplyDelete