Sunday, August 28, 2011

Random

Jeg oppdaget at jeg har vært veldig dårlig til å putte bilder med bloggingen den siste tiden, så nå kommer noen random bilder tatt med min herrlige telefon!



Karin har hatt det gøy med whiteboard på Kvarteret og noen andre har supplert min veldig objektive faktasetning!



Alle skolebilder/passbilder tatt av meg fra 1. - 9.klasse


Utsikten fra Fløyen kvelden før Mona&Magnus giftet seg (og no worries, jeg gikk ikke opp!:P)


Verdens Beste Ostekake!!

Vågen en veeeeeeldig tidlig morgen, eventuelt sånn passelig på kvelden!


Dolk har pyntet veggen ved kinoen



Navnet på mitt (foreløpig) eneste kjæledyr i Scrabblebokstaver (fikk desverre aldri brukt det i spillet)


Ferdig flyttetapas til alle de snille menneskene som hjalp meg med å flytte


Du vet jeg aldri går glipp av en annledning til å gjøre et stort nummer ut av noens bursdag, denne gangen var det kollektiv bannerlaging (og et fullstendig awsome banner det ble!!)


Anki kjenner meg så alt for godt, og har kjøpt Ipod-bling i glitrende regnbuestjerner til meg


No comments:

Post a Comment