Saturday, August 20, 2011

Back to life..



Da var livet mitt tilbake til normalen, komplett med ekstra (natt)vakter, hverdagsfylla, henging på ymse kontorer, selektiv fordeling av midler (les; taxi til jobb fordi det passer meg best sånn) og alt annet som kommer med hverdagen.

Det mest traumatiserende med å ikke ha ferie med mor og far lengre er at jeg må lage min egen mat. På den positive siden er jeg nå langt unna alt motorisert kjøretøy og må GÅ steder igjen. Har sikkert gått mer idag enn det jeg gjorde hele forrige uke. Iom at alkoholkunsumet mitt er ca. det samme (det var bare spredd mer utover på ferien) så er jo dette godt nytt og bra for helsa. Hurray! Andre gode ting er at jeg ikke får tilsnakk av mor fordi jeg heller ligger i sengen min og spiller Civ istedet for å sole meg (jeg syns det var litt for kaldt og da bare lo hun av meg!!).


Av spenstige ting jeg har gjort den siste tiden er å se Captain America på kino (i 3D til Thomas sin store irritasjon). Den var ganske festlig, men det som gjorde meg mest gira var å se traileren til The Avengers filmen som kommer i mai 2012. Som fan av superheltfilmer er jo dette en våt drøm siden filmen handler om et TEAM av superhelter.



Siden jeg ikke har sett Iron Man filmene så må jeg jo gjøre det sporenstreks. Åhåhåhå..


Sånn ellers var jeg og så Rihanna på Koengen på onsdag! Det. Var. FANTASTISK!! Hun var meget mye flinkere enn det jeg trodde og jeg ble til og med engasjert på de sangene jeg ikke kunne. I følge ryktene var hun enda bedre dagen etter og jeg skulle ønske jeg kunne gå på begge konsertene, men det var i overkant ekstravagant. Det var veldig praktisk å bo så nærme koengen etter konserter, siden vi hadde veldig kort vei til og fra vors. Bra når man må veeeldig tisse etter å ha drukket for å så stå stille i noen timer.


Idag måtte jeg gå tidlig fra konsert av menn i dress som synger (aka. Arme Riddere med special guest singers fra Yale). Han ene fyren fra Yale var HOT. Ble litt lett sleving, men så måtte jeg gå. Da ble jeg emo!


Neste gang skal jeg fortelle om en Star Wars referanse den ene pasienten hadde kommet med, det var LOL.

1 comment:

  1. Taxi til jobb..? Skal si du kaster rundt deg med peng ;-) Kaptæin amærika vil jeg også se! Uhu! Men jeg har ikke sett HP 7,5 enda engang, så det blir nok den først :-D Misunnelig på alle som var på Rihanna.. -Og jeg sier det igjen (har sagt det før..?); DU MÅ SNART KOMME PÅ BESØK! Så det så :-P

    ReplyDelete