Sunday, October 16, 2011

Ferie!:D

Denne uke har jeg hatt høstferie for første gang siden videregående. Jeg har også hatt min aller første ferieuke i vakre Bergen. Ferie er digg!

Jeg hadde 2 mål for ferien (eller kanskje 3).

1. Jeg skulle få orden på leiligheten (og walk/squeeze-in skapet mitt)
2. (og denne kom litt sånn etterhvert) Jeg skulle ha på meg ny neglelakk hver dag
3. Jeg skulle bare henge rundt og gjøre det jeg hadde lyst på

Nå som jeg har kommet til slutten av ferieuken min begynte jeg å tenke på hvor langt jeg hadde kommet på de ulike punktene på to-do (eller not to-do) listen min.

I den anledning har jeg tatt 2 bilder for å vise hvor langt jeg kom på de ulike punktene.

Så mange farger har jeg hatt på neglene mine.

Så organisert har skapet blitt.

Jeg behøver ikke utdype videre hvor godt jeg har gjennomført punkt 3.

1 comment:

  1. Snasne lakkfarger, me like :-) Også hadde du ferie også kom du ikke ut på øyen liksom!? :-P

    ReplyDelete