Thursday, April 05, 2012

The gadgetfreak strikes once more..

Jeg har bestemt meg, jeg vil ha ny telefon..

Altså, min kjære Frøya fungerer finfint (hvis vi ser bort ifra at hun skrur seg av når jeg vil ta bilder og henger seg opp hvis jeg snakker i telefonen mens jeg lader den. Tror kanskje hun har tatt skade av at jeg har mistet henne i asfalten et par ganger for mye). Jeg kunne sikkert sendt henne på rep og tatt det på garantien, men jeg har rett og slett ikke lyst. Jeg har lyst på ny telefon. Back in the day var jeg ikke sånn gadgetfreak, jeg kunne ha den samme telefonen i årevis så lenge den hang sammen og jeg kunne sende sms/ringe med den.

But no more! Nå vil jeg ha dingser hvert sekund og minutt og siden Frøya begynner å skrante så har jeg jo en strålende unnskyldning. En direkte konsekvens for alle dere er jo at jeg plutselig vil ha masse mer bilder på bloggen min, siden jeg kan ta bilder av alt ymse igjen!

Telefonen jeg har valgt ut er (seff) testvinner Samsung Galaxy S II. Den er så fiiiin, for å ikke glemme at den matcher The Fab Tab. Det er jo typisk at jeg bestemmer meg for dette natt til skjærtorsdag siden alle butikkene er stengt frem til lørdag (forrige gang jeg skulle ha ny telefon var i pinsen). Og jeg vil ha den NÅ! *utålmodig*.




Se så fiiiiin...
Har da startet brainstormingsprossessen for å finne ut hva den skal hete. Alt jeg vet er at det blir et jentenavn. Mitt beste forslag til nå er Wonderwoman (føler det passer inn i temaet jeg kjører for tiden) har du et bedre, bring it!

PS. Jeg har på meg grå neglelakk, men har ikke funnet noe den matcher.. Buhuuu.


PPS. Jeg takker for gode tilbakemeldinger på "Karin prøver ting hun ikke kler" postene, skal se om den finns rom for forbedring på området! :P

1 comment: